2012. augusztus 30., csütörtök

Tori Amos - Flavor


Nos, ezt a számot az Abnormally Attracted To Sin albumon nem igazán kedveltem, mert Tori-tól túl egyszerűcske kis balladácskának tartottam. Amikor megláttam a nemsokára megjelenő Gold Dust feldolgozásalbum tracklist-jében egy kicsit lekettyentem, hogy valami karrier kitöltő lemez jön. Az igazság az, hogy a második refrénnél megjelent a remény, hogy lehet szeretni fogom ezt az albumot. A fa és rézfúvósokkal levett a lábamról, és ami azt illeti teljesen megváltozott a dal hangulata ezáltal, epikussá vált és azt kell mondjam nagyon tettszett. A klip is jó lett, bár Tori-nak ez a vágta vagy menetelés úgy látszik még mindig nem unalmas, akárcsak az alterego-k. Bár az utóbbit nagyon kedvelem, az nem igazán zavar. Komolyan, várom az albumot, olyan téli album szerű kandallós-kuporgósnak tűnik (bár ezt csak ebből az egy dalból vontam le).

2 megjegyzés:

  1. Nekem a Flavour a Sin egyik csúcspontja, lúdbőröztető eredeti verzióban. Így pont a lényege veszett ki elektronika nélkül. Nem igazán tetszik ez az új verzió, mert csak elvesz az eredetiből, ahelyett, hogy hozzátenne. Ráadásul nem simán orkesztrális, hanem ugyanaz a komolyzenei hangzás köszön vissza ebben is, ami nekem nagyon nem jött be már a Huntersen se. Én eddig várogattam ezt a feldolgozás lemezt, de a pletykák beigazolódni látszanak, hogy a számok a Hunters stílusában lesznek átírva. :( Mondjuk egyébként se hallgatok válogatás lemezeket, meg az önfeldolgozások se hoznak lázba senkitől.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencse, hogy a Hunters nekem bejött. Az igazság az, hogy komolyzene hallgató vagyok, bár egyre kevesebbet hallgatok sajnos. Ahogyan a Hunters-ön hozzányúlt az eredetihez, az tényleg nem semmi. A komolyzenei kritikák is elismerőek voltak a cross over-t illetően, úgyhogy ezt egy jó kirándulásnak tartottam. De....én is szimpla Tori Albumot akarok!!! Másrészről a Sin-t annyira nem kedvelem, de azért vannak rajta jó számok, pl. a Give, na az mindent visz.

      Törlés