2012. július 5., csütörtök

Le Soleil Est Pres De Moi

Rumli, felújítás, mesterek, cipekedés, kosz, kibaszott meleg, légkondi nélküli iroda, dilis csaj otthonba költöztetése veszélyességi pótlék nélkül, még mindig 600 fok, és holnap is felújítás nehogy itthon nyugtom legyen.....komolyan most már csak egy grupie hiányzik összeízzadt, savanyú szagú  testekkel némi lábfétissel.
Mikor lesz már vége!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....és most is fúr, nem bírom!

3 megjegyzés:

  1. Látom hasonlóan érzünk a nyár iránt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is láttam érzelmi kirohanásod, erre felbuzdulva ezt a kis hisztit én is megengedtem magamnak.

      Törlés
  2. Amúgy megfogadtam, hogy idén nem hisztizek a blogomon a nyár miatt, de nem bírtam megállni, mert ez már tűrhetetlen.

    VálaszTörlés