2012. május 3., csütörtök

Burberry London


Nos, ez is megjött két héttel ezelőtt. Nem nagyon írtam véleményt róla mert ismerkednem kellett vele. Nem igazán találtam el az időszakot az illat megismerésére. A fahéjas jegyektől nagyon téli jelleget kap, ráadásul annyira az intim zónában hat, hogy a téli fázós összebújások ideális kelléke lehet. Még a forralt bor, szegfűszeggel is beugrik szaglálása után. Azt gondoltam, hogy aurát csinál, felhívó jellegű illat. De nem, szépen a háttérben marad és csak az érzi, akinek éreznie kell (momentán csak jómagam, de ez messze nem ideális helyzet...na erről ennyit. Szolid, sportosan elegáns, mégis én alkalmakra nem használnám ezt, inkább a hétköznapokra tudom elképzelni az őszi és téli hónapokban. Tartósságával nem vagyok megelégedve, rajtam 4-5 óránál többet nem bír. Egyébként fura, mert amikor elpakoltam a tavaszi kabátomat, a szekrényből kivéve rögtön megcsapott az illata, szóval nem tudom még mit gondoljak. Annyi biztos, ősszel lesz ennek inkább szezonja és határozott véleményt is akkor fogok tudni mondani. Eddig 6,5/10.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése