2013. január 15., kedd

Four Tet - 0181

Old school......

4 megjegyzés:

  1. Azt hittem, hogy majd jól olyan lesz mint a Pink, de nagyon nem. :( Ez a jazz beütésű zene nagyon nem az én világom.
    Amúgy meg kár, hogy a Pink-ből nincs CD (csak Japániában), de ezt már a DM fórumon úgyis kitárgyaltuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én sem fűztem sok gondolatot a kiadványhoz, korábbi ötletek gyűjteménye, bár nekem a jazz-es vonallal nincs bajom. Egyébként jó a Pink, jobb is mint a There is Love in You volt, mégis ezen van a legjobb Four Tet track amit valaha is hallottam: Sing címmel. Elég absztrakt jazz ez, skubizd meg ha nem ismered, kíváncsi vagyok a véleményedre.
      Más: fogalmam sincs miért nem tudok saját blogger felhasználóként megjegyzést írni egy ideje, nálad pedig működik.

      Törlés
  2. Anno a Smile Around The Face-el ismertet meg Four Tet-et és az tök tetszett.
    Kellemes a Sing hangzása, de a dallamokat hiányolom belőle, meg alapvetően ez sem az én világom. :(

    VálaszTörlés
  3. A lényeg, hogy abban egyet értünk, hogy ez az új nem egy nagy durranás :) Egyébként a Smile is baromira jó.

    VálaszTörlés